Stavíme pro vás






Silnice I/44 Vlachov–Rájec

Nová přeložka silnice I/44 a souvisejících komunikací sníží negativní účinky z dopravy podél stávající silnice I/44, sníží se hluková zátěž, emise a sníží se dopravní zátěž. Bezpečnost dopravy se zvýší hlavně oddělením pěší, cyklistické a pomalé dopravy od dopravy na přeložce silnice I/44.

Ve výstavbě

Silnice I/35 Bílý Kostel-Hrádek n. N.

Projektovaná akce je součástí souboru staveb zahrnující přeložku silnice I/35 v prostoru Bílý Kostel nad Nisou–Hrádek nad Nisou–státní hranice Česko/Polsko s pokračováním do Polské republiky a Spolkové republiky Německo k městu Zittau (Žitava).

Ve výstavbě

Silnice I/50 Nesovice, křižovatka

Stavba řeší rekonstrukci křižovatky silnic I/50 a II/429 v Nesovicích. Křižovatka nevyhovuje z hlediska prostorového uspořádání a vzhledem k absenci čitelného vodorovného dopravního značení je nepřehledná.

Ve výstavbě

Silnice I/53 Lechovice, obchvat

Stávající silnice I/53 je v současnosti vedena ve své historické trase intravilánem obce Lechovice. Silný podíl nákladní dopravy, směřující na hranici s Rakouskem a v opačném směru na Brno, působí vysoce negativně na životní prostředí v obci. Vybudováním obchvatu Lechovic bude odstraněn poslední úsek na silnici I/53, který je dosud veden v intravilánu.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Hrdlořezy–Čistá

Předmětná akce řeší rekonstrukci posledního úseku stávající silnice I/38 mezi realizovanou přeložkou mimo Bělou pod Bezdězem a přeložkou Hrdlořezy.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Znojmo – obchvat, I. stavba

Stavba I. části obchvatu je součástí souboru tří staveb severního silničního obchvatu města Znojma. Po dokončení bude obchvat sloužit především k odklonu tranzitní dopravy mimo město Znojmo, což bude mít vliv na bezpečnost silničního provozu a zlepšení životního prostředí v celém městě. Vybudováním obchvatu dojde také ke zvýšení plynulosti dopravy a tím i k úspoře nákladů a snížení emisí.

Ve výstavbě

Silnice I/20 Plzeň-Plaská–Na Roudné–Chrástecká

Předmětná stavba je součástí průtahu silnice I/20 Plzní, kde bylo zvoleno přebudovat tuto kominukaci v intravilánu města jako čtyřpruh, který jednak převede tranzitní dopravu z výše zmíněných směrů a jednak ulehčí vnitroměstské dopravě v Plzni. Stavba bude rozdělena do dvou samostatných etap. První z nich bude financována z prostředků Plzeňského kraje a statutárního města Plzně.

Ve výstavbě

Silnice I/35 Valašské Meziříčí–Lešná, 3. etapa

Předmětem stavby je přeložka silnice I/35 do nové trasy. Stavba je součástí připravovaného tahu rychlostní silnice R35 v úseku mezi rychlostní silnicí R48 (MÚK Palačov) a městem Valašské Meziříčí, který je budován jako přeložka stávající silnice I/35 Hranice na Moravě–Valašské Meziříčí.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R4

Přestavba silnice I/4 na čtyřpruhovou směrově dělenou komunikaci probíhá postupně od Prahy na jih již od 50. let 20. století. Jedná se především o regionální spojnici s minimálním mezinárodním významem, jejímž účelem je mimo jiné i zkvalitnění dostupnosti turisticky atraktivních oblastí jižně od hlavního města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6

Rychlostní silnice R6 začíná připojením na dokončenou část Pražského okruhu (stavby 516 Třebonice–Řepy a stavba 517 Řepy–Ruzyně) a končí na hraničním přechodu Pomezí nad Ohří s Německem. Rychlostní silnice R6 se stane po svém dokončení významným krokem k požadovanému cíli, tedy funkční sítí silnic a dálnic na úrovni 21. století.

Ve výstavbě

Projekt D47

Dálnice D47 doplnila chybějící dálniční připojení Ostravy na stávající dálniční síť České republiky. Kvalitním dálničním kapacitním připojením ostravsko-karvinské aglomerace se vytváří předpoklad pro vstup významných investorů do regionu.

Ve výstavbě

Dálnice D3 a Rychlostní silnice R3

Dálnice D3 propojí hlavní město Prahu a oblast středních i jižních Čech, napojí Táborsko a Českobudějovicko na republikovou dálniční síť. Na jižním konci naváže na hraničním přechodu Dolní Dvořiště také na síť kapacitních komunikací Rakouska.

Ve výstavbě

Pražský okruh

Pražský okruh patří k nejvýznamnějším dopravním stavbám v České republice. Po svém dokončení vzájemně propojí celkem devět komunikací dálničního typu směřujících z Prahy a spojujících hlavní město s okolními regiony a státy. Zároveň rozvádí jak tranzitní tak příměstskou dopravu po okraji města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R35

Rychlostní silnice R35 představuje v současných plánech české dálniční sítě tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. Z celého tahu R35 je již v provozu několik vzájemně nepropojených částí. Urychlená dostavba R35 patří mezi nejvyšší priority v současných plánech na dostavbu české dálniční sítě.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R7

Hlavní silniční tah vedoucí z Prahy na Chomutov a dále až na hranice s Německem (hraniční přechod Hora Svatého Šebestiána – Reitzenhain) umožní rychlé a hlavně kapacitní spojení českého vnitrozemí s oblastí města Chemnitz v sousedním Sasku s napojením na německou dálniční síť.

Ve výstavbě

<< Předchozí 1 2 3





Stavíme pro vás

No documents found