Stavíme pro vás






Silnice I/37 MÚK Stéblová

Stavba I/37 MÚK Stéblová doplní realizovanou stavbu I/37 Hrobice–Ohrazenice, která je stavěna v kategorii S 24,5/100. Místo nevyhovující stávající křižovatky Stéblová v km 41,5 silnice I/37 je navržena mimoúrovňová křižovatka (MÚK) Stéblová s normovými délkami odbočovacích a připojovacích pruhů.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Pardubice–Trojice

Silnice I/37 bude rozšířena ze stávající dvoupruhové na komunikaci čtyřpruhovou, dělenou středním dělicím pásem. Dále dojde k rozšíření rampy MÚK Závodiště a komunikace I/2, také na čtyřpruhové uspořádání.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Chrudim obchvat, úsek Medlešice–silnice I/17

Vybudování obchvatu silnice I/37 je jediným možným řešením pro odlehčení západní poloviny městského komunikačního okruhu a v širší návaznosti i východní části města, které přinese efekt ve zvýšení bezpečnosti dopravy a chodců v daných oblastech města a ve snížení negativních účinků dopravy na celkové životní prostředí a obyvatele.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R49 Hulín–Fryšták

Účelem stavby je vybudování kapacitní komunikace, která umožní převést vysoké intenzity silniční dopravy z komunikací vedených zástavbou Zlína, Otrokovic, Holešova i Hulína a všech dalších obcí na stávající trase silnice I/49, I/55, II/490 a II/432 v okresech Kroměříž a Zlín na nově navrhovanou kapacitní komunikaci R49.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6 MÚK Hostivice - větve

Předmětem stavby je realizace větví nové mimoúrovňové křižovatky (MÚK) Hostivice na rychlostní silnici R6 v úseku Praha–Pavlov, a to v jejím staničení, přibližně km 2,02. Součástí projektu je také síť souvisejících pozemních komunikací a přeložky a novostavby některých inženýrských sítí v nezbytném rozsahu.

Ve výstavbě

Silnice I/53 Lechovice, obchvat

Stávající silnice I/53 je v současnosti vedena ve své historické trase intravilánem obce Lechovice. Silný podíl nákladní dopravy, směřující na hranici s Rakouskem a v opačném směru na Brno, působí vysoce negativně na životní prostředí v obci. Vybudováním obchvatu Lechovic bude odstraněn poslední úsek na silnici I/53, který je dosud veden v intravilánu.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Hrdlořezy–Čistá

Předmětná akce řeší rekonstrukci posledního úseku stávající silnice I/38 mezi realizovanou přeložkou mimo Bělou pod Bezdězem a přeložkou Hrdlořezy.

Ve výstavbě

Silnice I/20 Plzeň-Plaská–Na Roudné–Chrástecká

Předmětná stavba je součástí průtahu silnice I/20 Plzní, kde bylo zvoleno přebudovat tuto kominukaci v intravilánu města jako čtyřpruh, který jednak převede tranzitní dopravu z výše zmíněných směrů a jednak ulehčí vnitroměstské dopravě v Plzni. Stavba bude rozdělena do dvou samostatných etap. První z nich bude financována z prostředků Plzeňského kraje a statutárního města Plzně.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R4

Přestavba silnice I/4 na čtyřpruhovou směrově dělenou komunikaci probíhá postupně od Prahy na jih již od 50. let 20. století. Jedná se především o regionální spojnici s minimálním mezinárodním významem, jejímž účelem je mimo jiné i zkvalitnění dostupnosti turisticky atraktivních oblastí jižně od hlavního města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6

Rychlostní silnice R6 začíná připojením na dokončenou část Pražského okruhu (stavby 516 Třebonice–Řepy a stavba 517 Řepy–Ruzyně) a končí na hraničním přechodu Pomezí nad Ohří s Německem. Rychlostní silnice R6 se stane po svém dokončení významným krokem k požadovanému cíli, tedy funkční sítí silnic a dálnic na úrovni 21. století.

Ve výstavbě

Projekt D47

Dálnice D47 doplnila chybějící dálniční připojení Ostravy na stávající dálniční síť České republiky. Kvalitním dálničním kapacitním připojením ostravsko-karvinské aglomerace se vytváří předpoklad pro vstup významných investorů do regionu.

Ve výstavbě

Dálnice D3 a Rychlostní silnice R3

Dálnice D3 propojí hlavní město Prahu a oblast středních i jižních Čech, napojí Táborsko a Českobudějovicko na republikovou dálniční síť. Na jižním konci naváže na hraničním přechodu Dolní Dvořiště také na síť kapacitních komunikací Rakouska.

Ve výstavbě

Pražský okruh

Pražský okruh patří k nejvýznamnějším dopravním stavbám v České republice. Po svém dokončení vzájemně propojí celkem devět komunikací dálničního typu směřujících z Prahy a spojujících hlavní město s okolními regiony a státy. Zároveň rozvádí jak tranzitní tak příměstskou dopravu po okraji města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R35

Rychlostní silnice R35 představuje v současných plánech české dálniční sítě tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. Z celého tahu R35 je již v provozu několik vzájemně nepropojených částí. Urychlená dostavba R35 patří mezi nejvyšší priority v současných plánech na dostavbu české dálniční sítě.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R7

Hlavní silniční tah vedoucí z Prahy na Chomutov a dále až na hranice s Německem (hraniční přechod Hora Svatého Šebestiána – Reitzenhain) umožní rychlé a hlavně kapacitní spojení českého vnitrozemí s oblastí města Chemnitz v sousedním Sasku s napojením na německou dálniční síť.

Ve výstavbě

<< Předchozí 1 2 3





Stavíme pro vás

No documents found