Stavíme pro vás






Silnice I/35 Valašské Meziříčí–Lešná, 3. etapa

Předmětem stavby je přeložka silnice I/35 do nové trasy. Stavba je součástí připravovaného tahu rychlostní silnice R35 v úseku mezi rychlostní silnicí R48 (MÚK Palačov) a městem Valašské Meziříčí, který je budován jako přeložka stávající silnice I/35 Hranice na Moravě–Valašské Meziříčí.

Ve výstavbě

Silnice I/44 Červenohorské sedlo – jih

Modernizace silnice I/44 Červenohorské sedlo – jih zahrnuje úsek komunikace od konce obce Kouty nad Desnou po hranici okresu Šumperk/Jeseník v Červenohorském sedle.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Chrudim obchvat, úsek Medlešice–silnice I/17

Vybudování obchvatu silnice I/37 je jediným možným řešením pro odlehčení západní poloviny městského komunikačního okruhu a v širší návaznosti i východní části města, které přinese efekt ve zvýšení bezpečnosti dopravy a chodců v daných oblastech města a ve snížení negativních účinků dopravy na celkové životní prostředí a obyvatele.

Ve výstavbě

Silnice I/27 Velemyšleves – obchvat a přemostění Chomutovky

Navržený obchvat obce Velemyšleves má za cíl odvedení tranzitní dopravy na silnici I/27 mimo obec čímž významným způsobem sníží dopravní zatížení v obci a zároveň přispěje k větší bezpečnosti a ke zlepšení životního prostředí v dané lokalitě. Zároveň dojde ke zlepšení jízdních parametrů na silnici I/27, což povede k větší plynulosti silničního provozu v tomto úseku.

Ve výstavbě

Silnice I/20 Plzeň-Plaská–Na Roudné–Chrástecká

Předmětná stavba je součástí průtahu silnice I/20 Plzní, kde bylo zvoleno přebudovat tuto kominukaci v intravilánu města jako čtyřpruh, který jednak převede tranzitní dopravu z výše zmíněných směrů a jednak ulehčí vnitroměstské dopravě v Plzni. Stavba bude rozdělena do dvou samostatných etap. První z nich bude financována z prostředků Plzeňského kraje a statutárního města Plzně.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Hrdlořezy–Čistá

Předmětná akce řeší rekonstrukci posledního úseku stávající silnice I/38 mezi realizovanou přeložkou mimo Bělou pod Bezdězem a přeložkou Hrdlořezy.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R49 Hulín–Fryšták

Účelem stavby je vybudování kapacitní komunikace, která umožní převést vysoké intenzity silniční dopravy z komunikací vedených zástavbou Zlína, Otrokovic, Holešova i Hulína a všech dalších obcí na stávající trase silnice I/49, I/55, II/490 a II/432 v okresech Kroměříž a Zlín na nově navrhovanou kapacitní komunikaci R49.

Ve výstavbě

Silnice I/53 Lechovice, obchvat

Stávající silnice I/53 je v současnosti vedena ve své historické trase intravilánem obce Lechovice. Silný podíl nákladní dopravy, směřující na hranici s Rakouskem a v opačném směru na Brno, působí vysoce negativně na životní prostředí v obci. Vybudováním obchvatu Lechovic bude odstraněn poslední úsek na silnici I/53, který je dosud veden v intravilánu.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R4

Přestavba silnice I/4 na čtyřpruhovou směrově dělenou komunikaci probíhá postupně od Prahy na jih již od 50. let 20. století. Jedná se především o regionální spojnici s minimálním mezinárodním významem, jejímž účelem je mimo jiné i zkvalitnění dostupnosti turisticky atraktivních oblastí jižně od hlavního města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6

Rychlostní silnice R6 začíná připojením na dokončenou část Pražského okruhu (stavby 516 Třebonice–Řepy a stavba 517 Řepy–Ruzyně) a končí na hraničním přechodu Pomezí nad Ohří s Německem. Rychlostní silnice R6 se stane po svém dokončení významným krokem k požadovanému cíli, tedy funkční sítí silnic a dálnic na úrovni 21. století.

Ve výstavbě

Projekt D47

Dálnice D47 doplnila chybějící dálniční připojení Ostravy na stávající dálniční síť České republiky. Kvalitním dálničním kapacitním připojením ostravsko-karvinské aglomerace se vytváří předpoklad pro vstup významných investorů do regionu.

Ve výstavbě

Dálnice D3 a Rychlostní silnice R3

Dálnice D3 propojí hlavní město Prahu a oblast středních i jižních Čech, napojí Táborsko a Českobudějovicko na republikovou dálniční síť. Na jižním konci naváže na hraničním přechodu Dolní Dvořiště také na síť kapacitních komunikací Rakouska.

Ve výstavbě

Pražský okruh

Pražský okruh patří k nejvýznamnějším dopravním stavbám v České republice. Po svém dokončení vzájemně propojí celkem devět komunikací dálničního typu směřujících z Prahy a spojujících hlavní město s okolními regiony a státy. Zároveň rozvádí jak tranzitní tak příměstskou dopravu po okraji města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R35

Rychlostní silnice R35 představuje v současných plánech české dálniční sítě tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. Z celého tahu R35 je již v provozu několik vzájemně nepropojených částí. Urychlená dostavba R35 patří mezi nejvyšší priority v současných plánech na dostavbu české dálniční sítě.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R7

Hlavní silniční tah vedoucí z Prahy na Chomutov a dále až na hranice s Německem (hraniční přechod Hora Svatého Šebestiána – Reitzenhain) umožní rychlé a hlavně kapacitní spojení českého vnitrozemí s oblastí města Chemnitz v sousedním Sasku s napojením na německou dálniční síť.

Ve výstavbě

<< Předchozí 1 2





Stavíme pro vás

No documents found