Stavíme pro vás






Dálnice D11 1105-2 Osičky-Hradec Králové (km 88,30-90,76)

Dostavbou části D11 1105-2 bude dálnice kompletně dokončena od Prahy k Hradci Králové, kde bude prostřednictvím provizorního sjezdu napojena na stávající silnici I /11.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Znojmo – obchvat, I. stavba

Stavba I. části obchvatu je součástí souboru tří staveb severního silničního obchvatu města Znojma. Po dokončení bude obchvat sloužit především k odklonu tranzitní dopravy mimo město Znojmo, což bude mít vliv na bezpečnost silničního provozu a zlepšení životního prostředí v celém městě. Vybudováním obchvatu dojde také ke zvýšení plynulosti dopravy a tím i k úspoře nákladů a snížení emisí.

Ve výstavbě

Silnice I/35 Valašské Meziříčí–Lešná, 3. etapa

Předmětem stavby je přeložka silnice I/35 do nové trasy. Stavba je součástí připravovaného tahu rychlostní silnice R35 v úseku mezi rychlostní silnicí R48 (MÚK Palačov) a městem Valašské Meziříčí, který je budován jako přeložka stávající silnice I/35 Hranice na Moravě–Valašské Meziříčí.

Ve výstavbě

Silnice I/11 Mokré Lazce–hranice okresu Opava, Ostrava

Předmětem stavby je přeložka silnice I/11 v kategorii S 22,5/80 do nové trasy, která zkapacitní řešený úsek a převede dopravu z průjezdního úseku Hrabyní, Velkou Polomí a Josefovicemi. Řešený úsek silnice I/11 je součástí výhledové trasy Opava–Ostrava, Rudná, přičemž stávající silnice I/11 bude následně převedena do silnic nižší třídy.

Ve výstavbě

Silnice I/11 Ostrava, prodloužená Rudná–hranice okresu Opava

Stavba propojí v době její realizace stávající čtyřpruhové úseky silnice I/11 a tím bude dokončen souvislý tah čtyřpruhové směrově rozdělené silnice z Ostravy do prostoru mezi Mokrými Lazci a Novými Sedlicemi. Stavba je zařazena do souboru staveb s vazbou na D1 Lipník nad Bečvou–Ostrava.

Ve výstavbě

Silnice I/50 Nesovice, křižovatka

Stavba řeší rekonstrukci křižovatky silnic I/50 a II/429 v Nesovicích. Křižovatka nevyhovuje z hlediska prostorového uspořádání a vzhledem k absenci čitelného vodorovného dopravního značení je nepřehledná.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Pardubice–Trojice

Silnice I/37 bude rozšířena ze stávající dvoupruhové na komunikaci čtyřpruhovou, dělenou středním dělicím pásem. Dále dojde k rozšíření rampy MÚK Závodiště a komunikace I/2, také na čtyřpruhové uspořádání.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R49 Hulín–Fryšták

Účelem stavby je vybudování kapacitní komunikace, která umožní převést vysoké intenzity silniční dopravy z komunikací vedených zástavbou Zlína, Otrokovic, Holešova i Hulína a všech dalších obcí na stávající trase silnice I/49, I/55, II/490 a II/432 v okresech Kroměříž a Zlín na nově navrhovanou kapacitní komunikaci R49.

Ve výstavbě

Silnice I/53 Lechovice, obchvat

Stávající silnice I/53 je v současnosti vedena ve své historické trase intravilánem obce Lechovice. Silný podíl nákladní dopravy, směřující na hranici s Rakouskem a v opačném směru na Brno, působí vysoce negativně na životní prostředí v obci. Vybudováním obchvatu Lechovic bude odstraněn poslední úsek na silnici I/53, který je dosud veden v intravilánu.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R4

Přestavba silnice I/4 na čtyřpruhovou směrově dělenou komunikaci probíhá postupně od Prahy na jih již od 50. let 20. století. Jedná se především o regionální spojnici s minimálním mezinárodním významem, jejímž účelem je mimo jiné i zkvalitnění dostupnosti turisticky atraktivních oblastí jižně od hlavního města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6

Rychlostní silnice R6 začíná připojením na dokončenou část Pražského okruhu (stavby 516 Třebonice–Řepy a stavba 517 Řepy–Ruzyně) a končí na hraničním přechodu Pomezí nad Ohří s Německem. Rychlostní silnice R6 se stane po svém dokončení významným krokem k požadovanému cíli, tedy funkční sítí silnic a dálnic na úrovni 21. století.

Ve výstavbě

Projekt D47

Dálnice D47 doplnila chybějící dálniční připojení Ostravy na stávající dálniční síť České republiky. Kvalitním dálničním kapacitním připojením ostravsko-karvinské aglomerace se vytváří předpoklad pro vstup významných investorů do regionu.

Ve výstavbě

Dálnice D3 a Rychlostní silnice R3

Dálnice D3 propojí hlavní město Prahu a oblast středních i jižních Čech, napojí Táborsko a Českobudějovicko na republikovou dálniční síť. Na jižním konci naváže na hraničním přechodu Dolní Dvořiště také na síť kapacitních komunikací Rakouska.

Ve výstavbě

Pražský okruh

Pražský okruh patří k nejvýznamnějším dopravním stavbám v České republice. Po svém dokončení vzájemně propojí celkem devět komunikací dálničního typu směřujících z Prahy a spojujících hlavní město s okolními regiony a státy. Zároveň rozvádí jak tranzitní tak příměstskou dopravu po okraji města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R35

Rychlostní silnice R35 představuje v současných plánech české dálniční sítě tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. Z celého tahu R35 je již v provozu několik vzájemně nepropojených částí. Urychlená dostavba R35 patří mezi nejvyšší priority v současných plánech na dostavbu české dálniční sítě.

Ve výstavbě

<< Předchozí 1 2 3 Další >>





Stavíme pro vás

No documents found