Stavíme pro vás






Silnice I/38 Hrdlořezy–Čistá

Předmětná akce řeší rekonstrukci posledního úseku stávající silnice I/38 mezi realizovanou přeložkou mimo Bělou pod Bezdězem a přeložkou Hrdlořezy.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 14 Větrný Jeníkov-Jihlava

Stavba řeší modernizaci dálnice D1 v úseku od MÚK Větrný Jeníkov do MÚK Jihlava na kategorii D 28/120. Hlavním předmětem prací je jednak rozšíření stávající dálnice a také kompletní rekonstrukce cementobetonového a asfaltového krytu.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 05 Šternov-Psáře

Hlavním předmětem modernizace této části dálnice D1 je oprava cementobetonové vozovky dálnice a rozšíření na kategorii D 28, tedy rozšíření v základním příčném uspořádání o 0,75 metru na obě strany.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 09 Loket-Hořice

Hlavním předmětem stavby je modernizace konstrukce vozovky dálnice. Současně s modernizací vozovky bude provedena úprava kategorie na D 28. Během stavby budou sneseny a znovupostaveny tři mostní objekty.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 21 Lhotka-Velká Bíteš

Modernizací dálnice od MÚK Lhotka po MÚK Velká Bíteš Hlavním předmětem modernizace této části dálnice D1 dojde k opravě cementobetonové vozovky dálnice a rozšíření na kategorii D 28, tedy rozšíření v základním příčném uspořádání o 0,75 metru na obě strany. V rámci stavby budou sneseny tři mostní objekty, jeden zůstane bez náhrady.

Ve výstavbě

Silnice I/9 Dubá, obchvat

Stavba I/9 Dubá, obchvat vytvoří západní obchvat obce Dubá, kde podle výsledků sčítání dopravy na dálniční a silniční síti v roce 2005 projíždělo v nejzatíženějším úseku obce denně více než 5000 vozidel, z toho byla více než tisícovka vozidel nákladních. Územní plán obce Dubá proto předpokládá, že silnice I/9 bude přeložena okolo obce a vedena obchvatem západním směrem.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Znojmo – obchvat, I. stavba

Stavba I. části obchvatu je součástí souboru tří staveb severního silničního obchvatu města Znojma. Po dokončení bude obchvat sloužit především k odklonu tranzitní dopravy mimo město Znojmo, což bude mít vliv na bezpečnost silničního provozu a zlepšení životního prostředí v celém městě. Vybudováním obchvatu dojde také ke zvýšení plynulosti dopravy a tím i k úspoře nákladů a snížení emisí.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Pardubice–Trojice

Silnice I/37 bude rozšířena ze stávající dvoupruhové na komunikaci čtyřpruhovou, dělenou středním dělicím pásem. Dále dojde k rozšíření rampy MÚK Závodiště a komunikace I/2, také na čtyřpruhové uspořádání.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R49 Hulín–Fryšták

Účelem stavby je vybudování kapacitní komunikace, která umožní převést vysoké intenzity silniční dopravy z komunikací vedených zástavbou Zlína, Otrokovic, Holešova i Hulína a všech dalších obcí na stávající trase silnice I/49, I/55, II/490 a II/432 v okresech Kroměříž a Zlín na nově navrhovanou kapacitní komunikaci R49.

Ve výstavbě

Silnice I/53 Lechovice, obchvat

Stávající silnice I/53 je v současnosti vedena ve své historické trase intravilánem obce Lechovice. Silný podíl nákladní dopravy, směřující na hranici s Rakouskem a v opačném směru na Brno, působí vysoce negativně na životní prostředí v obci. Vybudováním obchvatu Lechovic bude odstraněn poslední úsek na silnici I/53, který je dosud veden v intravilánu.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R4

Přestavba silnice I/4 na čtyřpruhovou směrově dělenou komunikaci probíhá postupně od Prahy na jih již od 50. let 20. století. Jedná se především o regionální spojnici s minimálním mezinárodním významem, jejímž účelem je mimo jiné i zkvalitnění dostupnosti turisticky atraktivních oblastí jižně od hlavního města.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6

Rychlostní silnice R6 začíná připojením na dokončenou část Pražského okruhu (stavby 516 Třebonice–Řepy a stavba 517 Řepy–Ruzyně) a končí na hraničním přechodu Pomezí nad Ohří s Německem. Rychlostní silnice R6 se stane po svém dokončení významným krokem k požadovanému cíli, tedy funkční sítí silnic a dálnic na úrovni 21. století.

Ve výstavbě

Projekt D47

Dálnice D47 doplnila chybějící dálniční připojení Ostravy na stávající dálniční síť České republiky. Kvalitním dálničním kapacitním připojením ostravsko-karvinské aglomerace se vytváří předpoklad pro vstup významných investorů do regionu.

Ve výstavbě

Dálnice D3 a Rychlostní silnice R3

Dálnice D3 propojí hlavní město Prahu a oblast středních i jižních Čech, napojí Táborsko a Českobudějovicko na republikovou dálniční síť. Na jižním konci naváže na hraničním přechodu Dolní Dvořiště také na síť kapacitních komunikací Rakouska.

Ve výstavbě

Pražský okruh

Pražský okruh patří k nejvýznamnějším dopravním stavbám v České republice. Po svém dokončení vzájemně propojí celkem devět komunikací dálničního typu směřujících z Prahy a spojujících hlavní město s okolními regiony a státy. Zároveň rozvádí jak tranzitní tak příměstskou dopravu po okraji města.

Ve výstavbě

<< Předchozí 1 2 3 Další >>





Stavíme pro vás

No documents found