Stavíme pro vás






Silnice I/11 Nebory–Oldřichovice

Stavba I/11 Nebory–Oldřichovice navazuje na stavbu I/68 Třanovice–Nebory a je tedy součástí definitivního řešení propojení rychlostní silnice R48 se Slovenskou republikou po silnici I/68 a I/11 v úseku Třanovice–Mosty u Jablunkova. Stavba řeší přeložku stávající silnice I/11 mimo hustě zastavěná území.

Ve výstavbě

Silnice I/9, I/16 Mělník, obchvat, 1. stavba

Stavba I/9, I/16 Mělník, obchvat, 1. stavba je jednou ze čtyř staveb, které jako celek řeší obchvat města Mělník. Každá stavba je řešena samostatně, funkci obchvatu bude stavba plnit až po zprovoznění všech čtyř staveb.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6 Lubenec–Bošov

Stavba R6 Lubenec–Bošov je jedním z úseků přestavby silnice I/6 na rychlostní silnici R6. Hlavní náplní stavby je zkapacitnění a úprava stávající dvoupruhové silnice I/6 v úseku západně od Lubence mezi obcemi Lubenec a Bošov Výstavba byla přerušena v srpnu 2010.Obnovení výstavby rychlostní silnice začalo 13. 9. 2013.

Ve výstavbě

Silnice I/11 Ostrava, prodloužená Rudná–hranice okresu Opava

Stavba propojí v době její realizace stávající čtyřpruhové úseky silnice I/11 a tím bude dokončen souvislý tah čtyřpruhové směrově rozdělené silnice z Ostravy do prostoru mezi Mokrými Lazci a Novými Sedlicemi. Stavba je zařazena do souboru staveb s vazbou na D1 Lipník nad Bečvou–Ostrava.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Znojmo – obchvat, I. stavba

Stavba I. části obchvatu je součástí souboru tří staveb severního silničního obchvatu města Znojma. Po dokončení bude obchvat sloužit především k odklonu tranzitní dopravy mimo město Znojmo, což bude mít vliv na bezpečnost silničního provozu a zlepšení životního prostředí v celém městě. Vybudováním obchvatu dojde také ke zvýšení plynulosti dopravy a tím i k úspoře nákladů a snížení emisí.

Ve výstavbě

Silnice I/9 Dubá, obchvat

Stavba I/9 Dubá, obchvat vytvoří západní obchvat obce Dubá, kde podle výsledků sčítání dopravy na dálniční a silniční síti v roce 2005 projíždělo v nejzatíženějším úseku obce denně více než 5000 vozidel, z toho byla více než tisícovka vozidel nákladních. Územní plán obce Dubá proto předpokládá, že silnice I/9 bude přeložena okolo obce a vedena obchvatem západním směrem.

Ve výstavbě

Silnice I/11 Mokré Lazce–hranice okresu Opava, Ostrava

Předmětem stavby je přeložka silnice I/11 v kategorii S 22,5/80 do nové trasy, která zkapacitní řešený úsek a převede dopravu z průjezdního úseku Hrabyní, Velkou Polomí a Josefovicemi. Řešený úsek silnice I/11 je součástí výhledové trasy Opava–Ostrava, Rudná, přičemž stávající silnice I/11 bude následně převedena do silnic nižší třídy.

Ve výstavbě

Silnice I/50 Nesovice, křižovatka

Stavba řeší rekonstrukci křižovatky silnic I/50 a II/429 v Nesovicích. Křižovatka nevyhovuje z hlediska prostorového uspořádání a vzhledem k absenci čitelného vodorovného dopravního značení je nepřehledná.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R35 Sedlice–Opatovice, dostavba estakády

Dostavba estakády nad prostorem mimoúrovňové křižovatky Opatovice umožní propojení navazující stavby R35 Opatovice–Časy a dalšího pokračování ve směru na Vysoké Mýto na již provozovaný úsek rychlostní silnice R35

Ve výstavbě

Dálnice D11 1105-2 Osičky-Hradec Králové (km 88,30-90,76)

Dostavbou části D11 1105-2 bude dálnice kompletně dokončena od Prahy k Hradci Králové, kde bude prostřednictvím provizorního sjezdu napojena na stávající silnici I /11.

Ve výstavbě

Silnice I/35 Valašské Meziříčí–Lešná, 3. etapa

Předmětem stavby je přeložka silnice I/35 do nové trasy. Stavba je součástí připravovaného tahu rychlostní silnice R35 v úseku mezi rychlostní silnicí R48 (MÚK Palačov) a městem Valašské Meziříčí, který je budován jako přeložka stávající silnice I/35 Hranice na Moravě–Valašské Meziříčí.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Chrudim obchvat, úsek Medlešice–silnice I/17

Vybudování obchvatu silnice I/37 je jediným možným řešením pro odlehčení západní poloviny městského komunikačního okruhu a v širší návaznosti i východní části města, které přinese efekt ve zvýšení bezpečnosti dopravy a chodců v daných oblastech města a ve snížení negativních účinků dopravy na celkové životní prostředí a obyvatele.

Ve výstavbě

Silnice I/20 Plzeň-Plaská–Na Roudné–Chrástecká

Předmětná stavba je součástí průtahu silnice I/20 Plzní, kde bylo zvoleno přebudovat tuto kominukaci v intravilánu města jako čtyřpruh, který jednak převede tranzitní dopravu z výše zmíněných směrů a jednak ulehčí vnitroměstské dopravě v Plzni. Stavba bude rozdělena do dvou samostatných etap. První z nich bude financována z prostředků Plzeňského kraje a statutárního města Plzně.

Ve výstavbě

Silnice I/38 Hrdlořezy–Čistá

Předmětná akce řeší rekonstrukci posledního úseku stávající silnice I/38 mezi realizovanou přeložkou mimo Bělou pod Bezdězem a přeložkou Hrdlořezy.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R4

Přestavba silnice I/4 na čtyřpruhovou směrově dělenou komunikaci probíhá postupně od Prahy na jih již od 50. let 20. století. Jedná se především o regionální spojnici s minimálním mezinárodním významem, jejímž účelem je mimo jiné i zkvalitnění dostupnosti turisticky atraktivních oblastí jižně od hlavního města.

Ve výstavbě

<< Předchozí 1 2 3 Další >>





Stavíme pro vás

No documents found