Stavby ve výstavbě

Vytisknout článek



Dálnice D1 - modernizace, úsek 21 Lhotka-Velká Bíteš

Modernizací dálnice od MÚK Lhotka po MÚK Velká Bíteš Hlavním předmětem modernizace této části dálnice D1 dojde k opravě cementobetonové vozovky dálnice a rozšíření na kategorii D 28, tedy rozšíření v základním příčném uspořádání o 0,75 metru na obě strany. V rámci stavby budou sneseny tři mostní objekty, jeden zůstane bez náhrady.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Chrudim obchvat, úsek Medlešice–silnice I/17

Vybudování obchvatu silnice I/37 je jediným možným řešením pro odlehčení západní poloviny městského komunikačního okruhu a v širší návaznosti i východní části města, které přinese efekt ve zvýšení bezpečnosti dopravy a chodců v daných oblastech města a ve snížení negativních účinků dopravy na celkové životní prostředí a obyvatele.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R35 Sedlice–Opatovice, dostavba estakády

Dostavba estakády nad prostorem mimoúrovňové křižovatky Opatovice umožní propojení navazující stavby R35 Opatovice–Časy a dalšího pokračování ve směru na Vysoké Mýto na již provozovaný úsek rychlostní silnice R35

Ve výstavbě

Silnice I/37 MÚK Stéblová

Stavba I/37 MÚK Stéblová doplní realizovanou stavbu I/37 Hrobice–Ohrazenice, která je stavěna v kategorii S 24,5/100. Místo nevyhovující stávající křižovatky Stéblová v km 41,5 silnice I/37 je navržena mimoúrovňová křižovatka (MÚK) Stéblová s normovými délkami odbočovacích a připojovacích pruhů.

Ve výstavbě

Silnice I/9 Dubá, obchvat

Stavba I/9 Dubá, obchvat vytvoří západní obchvat obce Dubá, kde podle výsledků sčítání dopravy na dálniční a silniční síti v roce 2005 projíždělo v nejzatíženějším úseku obce denně více než 5000 vozidel, z toho byla více než tisícovka vozidel nákladních. Územní plán obce Dubá proto předpokládá, že silnice I/9 bude přeložena okolo obce a vedena obchvatem západním směrem.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R49 Hulín–Fryšták

Účelem stavby je vybudování kapacitní komunikace, která umožní převést vysoké intenzity silniční dopravy z komunikací vedených zástavbou Zlína, Otrokovic, Holešova i Hulína a všech dalších obcí na stávající trase silnice I/49, I/55, II/490 a II/432 v okresech Kroměříž a Zlín na nově navrhovanou kapacitní komunikaci R49.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6 MÚK Hostivice - větve

Předmětem stavby je realizace větví nové mimoúrovňové křižovatky (MÚK) Hostivice na rychlostní silnici R6 v úseku Praha–Pavlov, a to v jejím staničení, přibližně km 2,02. Součástí projektu je také síť souvisejících pozemních komunikací a přeložky a novostavby některých inženýrských sítí v nezbytném rozsahu.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 05 Šternov-Psáře

Hlavním předmětem modernizace této části dálnice D1 je oprava cementobetonové vozovky dálnice a rozšíření na kategorii D 28, tedy rozšíření v základním příčném uspořádání o 0,75 metru na obě strany.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 14 Větrný Jeníkov-Jihlava

Stavba řeší modernizaci dálnice D1 v úseku od MÚK Větrný Jeníkov do MÚK Jihlava na kategorii D 28/120. Hlavním předmětem prací je jednak rozšíření stávající dálnice a také kompletní rekonstrukce cementobetonového a asfaltového krytu.

Ve výstavbě

Dálnice D1 - modernizace, úsek 09 Loket-Hořice

Hlavním předmětem stavby je modernizace konstrukce vozovky dálnice. Současně s modernizací vozovky bude provedena úprava kategorie na D 28. Během stavby budou sneseny a znovupostaveny tři mostní objekty.

Ve výstavbě

Dálnice D8 Lovosice-Řehlovice

Stavba 0805 Lovosice–Řehlovice je částí uceleného dálničního tahu dálnice D8 Praha–státní hranice Česko/Německo. Dálnice D8 je součástí IV. Evropského multimodálního dopravního koridoru Berlín–Drážďany–Praha–Bratislava–Györ–Budapešť–Arad–Craiova–Sofie–Plovdiv–Istanbul. V rámci dálničního systému České republiky bude tento tah výhledově veden po dálnicích D8 a D3 a bude rovněž spojovat severočeskou, pražskou a středočeskou aglomeraci s táborským a českobudějovickým regionem.

Ve výstavbě

Silnice I/11 Ostrava, prodloužená Rudná–hranice okresu Opava

Stavba propojí v době její realizace stávající čtyřpruhové úseky silnice I/11 a tím bude dokončen souvislý tah čtyřpruhové směrově rozdělené silnice z Ostravy do prostoru mezi Mokrými Lazci a Novými Sedlicemi. Stavba je zařazena do souboru staveb s vazbou na D1 Lipník nad Bečvou–Ostrava.

Ve výstavbě

Silnice I/37 Pardubice–Trojice

Silnice I/37 bude rozšířena ze stávající dvoupruhové na komunikaci čtyřpruhovou, dělenou středním dělicím pásem. Dále dojde k rozšíření rampy MÚK Závodiště a komunikace I/2, také na čtyřpruhové uspořádání.

Ve výstavbě

Rychlostní silnice R6 Lubenec–Bošov

Stavba R6 Lubenec–Bošov je jedním z úseků přestavby silnice I/6 na rychlostní silnici R6. Hlavní náplní stavby je zkapacitnění a úprava stávající dvoupruhové silnice I/6 v úseku západně od Lubence mezi obcemi Lubenec a Bošov Výstavba byla přerušena v srpnu 2010.Obnovení výstavby rychlostní silnice začalo 13. 9. 2013.

Ve výstavbě

1 2 3 Další >>



Stavíme pro vás Stavby ve výstavbě